fredag 6 september 2013

Bettingtips inför kvällens VM-kval!

Ikväll spelar Sverige VM-kvalmatch mot Irland. Matchen börjar 20:45 och visas på kanal 5 för dem som vill se den. För ett tag sedan skrev jag om betting istället för chansaktier. Ikväll tar jag mig friheten att satsa, eller betta om man så vill, 200 riksdaler på 1X till Irland. Jag spelar alltså mot Sverige. Jag spelar alltså mot mina känslor. Vinner Sverige blir jag glad. Förlorar vi eller spelar lika får jag åtminstone ett plåster på såret. Summan jag satsar är bara symbolisk. Detta är inget jag kan eller försöker bli rik på, utan en slags hedge mot allt för sura miner vid en förlust.

Jag hoppas innerligt att Sverige, med Zlatan i toppen, vinner och att jag förlorar 200 kronor. Om inte annat får jag en nettovinst på 100 kronor. Med dagens krogpriser räcker det åtminstone till en öl!


Trevlig helg på er och lycka till med investeringarna!

~Farbror Joakim




Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar